Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Кошик
4 відгуків
+380 (97) 510-10-69
SFT - company
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Обмін та повернення Умови обміну та повернення Компанія керується Законом «Про захист прав споживачів» у питаннях повернення та обміну товарів належної якості. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають обміну та не підлягають обміну. (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF) Товари належної якості, яким надано дозвіл на повернення та обмін, можуть бути повернені протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо: товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо; товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка; збережено всі ярлики та заводське маркування; товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості. Обмін та повернення товарів неналежної якості не проводиться. Терміни повернення Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості) Для повернення товарів належної якості зверніться за телефоном 0735101069, надаючи деталі вашого замовлення та причини повернення. За потреби надішліть фото- або відеодокази. Повернення або обмін товарів належної якості провадиться за адресою: м. Київ, вул. Мостицька 24 чи відділення Нової Пошти №252. Зворотна доставка товарів провадиться через перевізника "Нова Пошта" за рахунок покупця. Покупець має право на обмін та повернення товару протягом 14 днів з дня покупки, за умови, що товар не був у користуванні, збережений товарний вигляд, пломби, ярлики, етикетки, а також товарний чек. Перевіряйте комплектацію та зовнішній вигляд товару при його отриманні! Покупець самостійно несе відповідальність за зовнішній вигляд та комплектацію товару після його отримання від продавця. Обмін чи повернення товару відповідної якості відбувається за рахунок покупця. Вартість доставки не компенсується. Повернення коштів здійснюється на рахунок, з якого було здійснено оплату, протягом 10 днів після підтвердження повернення.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.